top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תfe226isr

FE226 AEROFORCE - חליפת הטריאתלון ונגד השעון המתקדמת ביותר

עודכן: 26 באפר׳ 2022

יצאנו למשימה מיוחדת, להנדס מחדש את חליפת הטריאתלון. שימוש בבדים הטובים ביותר, בטכניקות הייצור החדשניות ביותר, בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ואוקלוגיות ביותר.


התוצאה שנולדה היא חליפת הטריאתלון AEROFORCE - החליפה המהירה בעולם.


החליפה יוצרה ונועדה להיות מהירה ומתקדמת יותר מכל חליפה אחרת. בכל שלושת הענפים:


טכנולוגיית SWIMSKIN

ביצועים הידרו ואווירודינמיים מעולים עם יכולת נידוף מים מקסימלית המשפרים את הציפה בזמן השחיה. ייבוש מהיר תוך 3 דקות (לעומת 10-19 דקות עבור בדים אחרים)


זוכה מבחן מנהרת הרוח נבחרה כחליפה המהירה ביותר במבחן מנהרת הרוח של מגזין RennRad.

"המספרים היו כל כך יוצאי דופן שפקפקנו תחילה במדידות שלנו וחזרנו עליהם מספר פעמים. Fe226 AEROFORCE ניצחה את המבחן בהפרש של תשעה וואט ". ⁠


החזר אנרגיה

מתיחת קומפרישין 4 כיוונית לחופש תנועה יוצא דופן, תמיכה בשרירים והחזרת אנרגיה מאפקט ה-Snap-back.



גרסת 2019 של חליפת AeroForce זכתה בהפרש של 9 וואט לטובה הבאה במבחן מנהרת רוח שערך מגזין RennRad מול 13 חליפות נגד השעון וטריאתלון אחרות מהמותגים המהירים בעולם. דברי עורך המבחן: "בהתחלה לא האמנו לתוצאות הבדיקה, אז היינו צריכים לעשות את כולם שוב. התברר שהם נכונים".

Fe226_Aeroforce_Wind_Tunnel_test

בזמן פיתוח חליפת ה AeroForce לא חשבנו רק על אווירודינמיקה. חליפת AeroForce שלנו מהירה כמו שחיה עם swim skin במים ותמיכת מיטבית בשרירים בזמן הריצה.


כל קולקציית ה AeroForce הסופר מהירה שלנו מיוצרים מהבד הטוב ביותר בשוק כיום וכוללים:


אירודינמיקה והידרודינמיקה

בהתבסס על טכנולוגיית swim skin, בד מהפכני זה הוכיח ביצועים הידרו-ואירו-דינמיים מעולים במבחנים רבים. ביצועים אלו נובעים מכך שלבד יש יכולת נשימה מקסימלית באוויר, אך עם זאת מאפשר למים ולאוויר להחליק החוצה מבלי לחדור לסיבי הבד.

חליפת AeroForce

עור שני ( SECOND SKIN )

עם גמישות שאין כמותה בד זה יוצר אפקט ״עור שני״ על הגוף יוצא דופן. הבד מציע יותר מ-20% גמישות מאשר בדים דומים - ללא מאמץ, גם כאשר הוא נמתח מאוד.

חליפת טריאתלון נשים

החזר אנרגיה וקומפרישין

בדי קומפרישין רגילים מציעים תמיכה בשרירים וזרימת דם טובה יותר, אך מעכבים ויוצרים תנועה לא מושלמת, ובכך יוצרים עייפות נוספת. בד AeroForce™ כולל בד קופרישין עם מתיחה ל 4 כיוונים ללא מאמץ ומאפשר חופש תנועה ותמיכה יוצאת דופן בשרירים והחזרת אנרגיה מאפקט ההצמדה (snap-back) של הבד.


בהתבסס על טכנולוגיית Aquatech™ חליפות הAeroForce קלות משקל, חיסכון של 35% במשקל בהשוואה לבדים יבשים נפוצים עם אטימות דומה. חיסכון זה במשקל גדל באופן משמעותי כאשר הוא החליפה רטובה, כלומר זה בא לידי ביטוי במים בזמן השחיה וגם בזמן הרכיבה והריצה כאשר מזיעים במהלך המרוץ או האימון.

פאנל רשת בגב חליפת טריאתלון fe226

פאנל רשת בגב

לוח הרשת לאורך עמוד השדרה מאפשר פיזור חום במהלך הרכיבה על אופניים וריצה. הרשת הסופר עדינה ונעימה אך הדוקה מבטיחה אווירודינמיקה מקסימלית לאורך עמוד השדרה.


ויסות טמפרטורת ליבה

רוב חליפות הטריאתלון מנדפות כדי לשמור על הגוף יבש. עם זאת, הזיעה מווסתת את טמפרטורת הליבה של הגוף, ולכן נידוף נרחב מידי עלול ליצור התחממות יתר. ביגוד הAeroForce מנדף את הזיעה אל החלק החיצוני כדי לשמור על הגוף יבש, תוך כדי קירור העור. בנוסף, חליפות הAeroForce טופלו בטכנולוגיית ColdBlack ( צבע כהה סופג אור שמש, הטכנולוגיה מפחיתה את ספיגה זו) כדי לחזק את תכונות הקירור.

ויסות טמפרטורת ליבה בטריאתלון

ייבוש מהיר במיוחד

המבנה של בד, שאין דומה לו מתייבש תוך 3 דקות לעומת 10-17 דקות בבדים אחרים (סטנדרט NF G07-166). כלומר, החליפה כמעט ויבשה עד תחילת הרכיבה!


אוורור צד בחיתוך לייזר

חורי


האוורור בחיתוך לייזר מבטיחים אווירודינמיקה מרבית ויכולת נשימה בו זמנית. תכונת העיצוב של הבד AeroForce™ היא המפתח לאווירודינמיקה בזמן התחרות או האימון, ולכן על ידי פתחי אוורור בחיתוך לייזר, האווירודינמיקה שלך מדויקת ויעלה.


כיסי ג'ל

כיסים פנימיים לג'ל, נגישות קלה מבלי לבזבז אנרגיה.


כיס אחורי

כיס אחורי מרווח נגיש בקלות לתזונה או ציוד נוסף.


מבחן מנהרת רוח

פד רכיבה

פד ה-EIT נבנה במיוחד עבור טריאתלטים וספורטאי נגד השעון, מציע ביצועים ונוחות בכל שלושת המקצועות. הפד בצפיפות גבוהה מספק הגנה מעולה עם פרופיל דק. הבד מתוח לכל הכיוונים ומבטיח חופש תנועה מוחלט והתאמה מעולה לגוף ולאוכף. הפד מחורר על מנת לאפשר יכולת נשימה מרבית וייבוש מהיר.


פד ה EIT TRI COMP של החליפת הטריאתלון מדגם AeroForce MK II פותח והוצב יחד עם gebioMized (מערכת מיפוי לחץ) כדי להתאים בצורה מושלמת לתנוחת נגש אגרסיבית, אווירודינמית גם על אוכפים מפוצלים וגם על אוכפים רגילים. תוספת בד מיוחדת ממוקמת באזור הנקבים לכיוון האף של האוכף, שם מתרחשים שיאי לחץ עקב תנוחת הטרי הנמוכה האופיינית. השילוב של בד מחורר וכנפיים רכות מספקים גמישות מעולה באזור הרגליים הפנימיות, יכולת נשימה מרבית וייבוש מהיר.


רוכסן

רוכסן קדמי ארוך מקל על הלבישה והסרה של החליפה, ומאפשר קירור בריצה. כיסוי רוכסן דו-שכבתי להגנה העור מפני שפשוף.


ללא תפרים

קצוות, אזור צוואר וכיסים ללא תפרים (מוצמדים) למניעת שפשוף וגירוי בעור.

"פאנל צניעות" מלפנים ומאחור מונע מהבד להיות שקוף.

חליפת פי226 באיירונמן קונה בהוואי
חליפת האירופורס באיירונמן קונה בהוואי

COLDBLACK

שומר על טמפרטורת הגוף מווסתת.

חליפות הAeroForce טופלו בטכנולוגיית ColdBlack צבע כהה סופג אור שמש, הטכנולוגיה מפחיתה את ספיגה זו.


הגנת UVA ו-UVB

בד AeroForce™ הוכיח נתון הגנה של +700 UPF, אשר עונה בקלות על רמת ההגנה הגבוהה ביותר של 50+.


חליפת טריאתלון fe226

עמידות החליפה

העמידות של בד זה נבדקה באמצעות מבחן עמידות שחיקה של Martindale והתוצאה הייתה יוצאת דופן: לאחר 50,000 מחזורים הבד לא סבל מבלאי כלשהו. וגם אם אנחנו לא ממליצים להשתמש בחליפה לשחייה בבריכה, אפשר למעשה להשתמש בו בכלור,זה נבדק והחליפה איבדה רק 17% מהאלסטיות לאחר 60 שעות של שחייה בבריכה עם כלור.


חליפת טריאתלון ללא שרוול לנשים

אנטי בקטריאלי

הבד אנטיבקטריאלי כדי לשמור החליפה נקייה מריח.


OEKO-TEX®

תקן 100 סטנדרטי



Comentarios


bottom of page